هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل سان اند اسکای دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های  چهار ستاره دبی هتل سان اند اسکای است که در مرکز دیره دبی قرار دارد. این هتل نزدیکی به بازار و ایستگاه مترو می باشد. یکی از حسن های خوب این هتل سان اند اسکای دبی اتاق های بزرگ هتل می باشد که مسافران تور دبی را بسیار راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران این هتل با غذا های متفاوت از جمله غذاهای بین المللی و هندی برای مسافران تور دبی می باشد. خصوصیات کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی صحبت می کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل سفر خوشی را تجربه می کنند.

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

اتاق برای معلولی,مکانی برای سیگار کشیدن مخصوص مسافران تور دبی, اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: